torstai 7. heinäkuuta 2011

helllsinki

oeeoeoe on ollu nii jees täällä :( mun piti päivittää jo tosta yhestä päivästä aikoja sitte mut ku koneellepääsymahollisuudet on aika rajalliset niiiii tää tulee nyt kummiski. mut siis ollaa lähinnä vaa hengattu ja lagailtu jossai mut seura on oikeesti parasta eikä täällä tuu oikeestaa melkeen koskaan tylsää ku nii harvoin oon viimeaikoina tänne ees päässy. mikaa ja joriaki näky tossa ja silllleeee onpas ollu jees. JA HUOMEN AAMULLA LÄHTEE SIT LENTO ROOMAAN JOSKUS 6 AIKAAN :---) HIHI OLEN VÄHÄN MIELISSÄÄN. mut enivei tässä kuvia nyt jotaki jee

nii tosiaa käytii reetan kanssa kiinalaisessa tässä yks päivä ja tos ekana mun annos ja sit reetan :-) ah oli hyvää. d'wok ei petä koskaan





 

ja samat sn.15min päästä.....joo reetta sitte autto mua syömään ton loppuu hehe.















2 kommenttia:

  1. oon iha sairaan näköne joka kuvassa ahahahah XDKLJdglö ne näytti kamerassa paremmalle! :DDd

    VastaaPoista