tiistai 1. marraskuuta 2011

kaikki valmiina

käytii sitte tänää ostaa kisulle (tai kuten joel sitä kutsuu, kislu) loput tärkeet jutut ja nyt ois kaikki valmiina sitte uutta perheenjäsentä varten :-) huomenna siis suuntaan sitten äänekoskelle isille ja sunnuntaina tullaa pikkusen kans kotii. reetta vähä avas mun silmiä sillä kaiken stressin ja nimien pähkäilyn ja panikoinnin jälkeen tulin siihen tulokseen että kissa saa oman näkösensä nimen ja sitä ennen mun pitää tietenki nähä se. eli kuka tietää tuleeko kissasta fabio, mulla on monia muitaki nimiä mielessä mutta u never know jos tulee mielee vaikka joku ihan uusiki. kattoo sitte. tässä sitte muutamia kuvia ostoksista mutta älkää antako tän hämätä, mulla on kans kaikki ruuat, hiekkalaatikot, kynsisakset sunmuut valmiina, en vaa viittiny ihan kaikesta ottaa kuvaa mut nää on mun mielestä vaa nii sympaattisia.

 eli siis ihan perus n.metrin korkee raapimapuu, en haluu mitää sellasta 90€ leikkikenttää koska tuntuu että jos se kiipeillä haluaa nii mun huoneessa varsinki on siihenki iha tarpeeks hyvät mahollisuudet :D

meinattii ensin näin alkuun jotai koria ja tota vilttiä mut loppujenlopuks toi viltti tarttu ton pehmeen version mukaan vaa että voin tehä siitä aluksi tollasen systeemin ku raukkeli on nii pieni ettei ois nii orpoa tossa :D (joo oon lässy) ja koska se oli vaa nii törkeen pehmee ja ihana että hulluhan siinä ei viihtyis. sit ku kisu kasvaa nii ton voi tarvittaessa ottaa pois jos koko hipoo jotai leijonan mittoja

eli tässä kuva mun systeemistä, ja eihän tää tietenkää näytä yhtä kivalta ku oikeesti :( otin suosiolla kaikki kuvat salamalla muutenki koska en jaksanu alkaa tappelee masentavan sisällekki tunkevan syyspimeyden kanssa, perkele. enivei, toi on tosiaa oikeesti just sellai söpö ja pehmee ja ihana ja nukkusin siinä ite jos oisin kissa


noi tikkaat oli 2€ mustissa ja mirrissä enkä tietenkää voinu vastustaa kiusausta... :D ja kuten huomaa, nyt sillä on vähä liianki helppo pääsy mun koulukirjoihin eli joutunen siirtämään ne jonnekki muualle sillä valitettavasti toi oli ainoo paikka mun huoneessa mihin noi sai hyvin kiinni

noita leluja on kaikkia muitaki mut tykkään jotenki sikana tollasista hiiristä :---D ihan kissalle siis. ja ton smurffinki bongasin jostai ku siivosin huonetta ja sen kohtalo on nyt päätetty hähää

toi on siis sellane tikku jonka päästä roikkuu se naru jossa toi sulka on. oon aina tiennyettä jos hommaan kissan nii toi on tyyliin eka asia mitä ostan sille ja pitihän se sitte hankkia hahaaa. toivottavasti tykkää.

ja sitte vielä loppukevennys eli kuva meijä koulun lähikaupan alkoholin myyntiin viittaavasta kyltistä jota ollaan jo jonku aikaa ihmetelty ja nyt sain vihdoin napattua siitä kuvan.
 toisinaan mietin että what the fuck


EN JAKSA OOTTAA HUOMISTA :-)

2 kommenttia:

  1. muistan ku mä sain oman pikku kisulini, korin käyttö loppu lyhyeen ja se vaan puri sitä rikki ja raapimispuu vaihtu sohviin... XD Ja tätä on jatkunut! :D

    VastaaPoista
  2. joo oon varautunu pahimpaan mut kattoo nyt haha :D

    VastaaPoista