lauantai 3. maaliskuuta 2012

taikauskoset fiilikset

ÄÄÄÄÄÖÄÖÄÖ kuolen epäonneen, ainakin seuraavat 7 vuotta nimittäin...................
KATTOKAA MITÄ MISKA TEKI yhyhy mähän en toki tosiaan lukeudu maailman taikauskosten ihmisten top kymppiin, ja asiaa auttaa ihan helvetisti se että oon nyt kahtena yönä nähny unta että meidän maanantaina alkava Rooman matka menis pilalle jotenkin ja nyt jännäilen ihan kuset housussa täällä että kaikki menis hyvin. No, pakko myöntää että kyllä mä oikeesti uskon että kaikki menee okei ja selvitään hengissä mutta joku saa silti todennäkösesti pitää mua kädestä ku lentokone nousee, iik.
Miska on pöljä. Ja ainiin, hyvät lomat tosiaan kaikille, pitäkää kivaa !

4 kommenttia:

  1. MULLAKI MENI TORSTAINA PEILI RIKKI JA VIILSIN VIELÄ SORMENIKI SIIHE!!! aaaa

    VastaaPoista
  2. Heihoi! Oon lueskellu tätä sun blogia ja en voi olla mainostamatta tällasta valokuvauskurssia Oulussa:
    https://www.facebook.com/events/298079136915133/

    En tiedä joko kurssi on täynnä, mutta olin tuossa aiemmalla kurssilla, joka oli todella mielenkiintoinen (eikä vähiten siksi, että kurssin vetäjä, Timo, on ihan mielettömän hyvännäköinen 8)! Tuli vaan jotenki mieleen, että sua saattais kiinnostaa :D

    VastaaPoista