tiistai 19. kesäkuuta 2012

ostoksilla Verkkokaupassa

Sainpas tossa koulun loppuessa ihan täydellisenä yllätyksenä tietotekniikan stipendin joka sisälsi 50€ lahjakortin Verkkokauppaan. Seriously, olin ihan shokissa koska oon käyny tasan kaksi atk kurssia ja hädin tuskin saanut niistä kummallakaan mitään kunnollista aikaiseksi. No, oon kai vaan luonnonlahjakkuus photoshoppauksessa tai jotain koska tämmöinen vahinko pääsi sattumaan.
Enivei, ei se mua kuitenkaan haitannut koska tiesin heti mitä sieltä aion ostaa, nimittäin tadaaaaaa, jonkinsortin matkakajarit! Käytiin sitten viime viikolla kattelemassa tarjontaa paikanpäällä mutta jonku remontti-valikoimanuusinta-hässäkän takia ei löydetty mitään sopivaa. Mentiin tänään sitte uudestaan porukalla mukana rakas hifistely-ystäväni/veljeni Lauri, ja löydettiin sopiva yksilö. Olin eka kallistumassa jonkinlaisen iPod-telakan puolelle mutta tää on vielä siistimpi ja sata kertaa kätevämpi!


























Kattokaa kuinka kätevän pieni se on ! Ja siinä on tollanen yybermagee kosketusnäyttö joka ei näköjään oo päällä tossa viimesessä kuvassa mutta kummiski, jeeee. Hintaa oli tosiaan vajaa 70€ eli parikymppiä sain maksaa tosta ite mutta oli todellaki sen arvosta. Äänentoisto on ihan loistava noin pienelle laitteelle ja tää toimii kans bluetoothilla = bueno. Jos josku siis on kenties hankkimassa samankaltaista varustusta kesäiltojen iloksi niin suosittelen lämpimästi!
JEEEEEEE. Huomenna voisin päivitellä eilisen fiiliksistä ja muistakin uusista hankinnoista :--) Heissan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti