torstai 29. marraskuuta 2012

hyvää kuuluu

Koeviikon loppu häämöttää jo elikkäs huomenna viimeisen kokeen jälkeen viettämään ansaittua (ja hieman pidennettyä) viikonloppua, ah. Oon jotenki eläny siinä ajatuksessa etten oo viimeaikoina tehny oikeen mitään jännää kunnes eksyin tutkimaan hieman lähemmin instagrammiin kertynyttä materiaalia ja tajusin että onhan tässä kaikkea ihan mainitsemisen arvosta ehtiny tapahtua. Kunhan taas oppis kuljettaan tuota kameraa vähä tiiviimmin messissä sen ainaisen puhelinkuvauksen sijasta.......no, näillä mennään kummiski tällä kertaa, ehkä saan taas lähipäivinä kuvattua jotai vähä siistimpää! Ja vaikka nää kuvat tossa sivupalkissa reaaliajassa pyöriikin niin tyksin silti tehä tällasia koosteita tänne jee. Elikkä tällasta kaikkee on ainaki tullu hommailtua muutaman viime viikon aikana, enjoy! :--)






Ihmiset on tietty ollu ihania ♥
Kävinpä tossa viikko sitten moikkaan isää ja ukkia Jyväskylän suunnalla!

Oon jostain saanu ihan törkeen villityksen syödä mandariineja ja kiivejä......en ees haluu tietää paljonko näihinki on menny rahaa viimeaikoina.

Ouluun on tullu joulu! Ja kerranki oikeesti nätti sellanen. Tosta rotuaarin valomeiningistä pitäis saada joku päivä otettua kunnon kuviaki.

Hehee koulussaki oon käyny (nukkumassa) tosi ahkerasti......ja oon mä saanu kirjotusten tuloksistaki iloita, nimittäin psyka jonka piti olla M ja C rajalla tuliki Enä takasi :-----) oikeanpuoleinen kuva siis otettu juuri tämän tiedon saamisen jälkeen.
Reetan ja Allun uusi perheenjäsen Leevi on saanu kans aika paljo huomiota osakseen ja voiko tuota ees ihmetellä ku toinen on tommone ylisöpö ♥ kepukissa heh.

Ollaan kans kuvattu sellasta siistiä lyhytelokuvaa josta varmaan saatte tietää lisää myöhemmin!

Paperillekki oon kaikenlaista shaibaa suttaillu tavallista enemmän, jälleen oikeenpuoleinen kuva siis pientä sneakpeakia jostain mikä mahdollisesti koristaa mun ihoa tosiaan enskuun 18. päivästä eteenpäin ♥


Ja oonhan mä ehtiny pärstähuoraillakki tottakai. Melkeen hävettää laittaa nää tänne ku vasta tossa muokkaillessa huomasin kuinka monipuoliset asennot/ilmeet mulla on ku leikin peilin kanssa :D:D

Viimesiä auringonvalojaki oon koittanu saaha napattua, masentaa jo tosiaan tarpeeks tää ku aamulla lähtee kouluun nii ei suunnilleen nää eteensä ja ku siinä keskimäärin 3 aikaan pääset koulusta nii sama homma :-----) kevät tule jo.

Ja meijän rakas Mika vieraili tosiaan oulussa viime vklp! Päätettiin sitte maanantaina juhlistaa vapaapäivää ja ottaa ehkä muutama. Sais herraa vaan näkyä Oulussa useemmin ku 1.5 vuoden välein >:(
Ja vielä tähän loppuun muutama hassu mihinkään liittymätön randomi otos, olkaa hyvät.




4 kommenttia:

  1. haha kisu ja koff, just söpö :-D:-D

    VastaaPoista
  2. Hei mihin sulla on tatuointiaika tuolloin 18. päivä? Mulla on 17.12. Pitbulliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. red&white inkkiin :--) itekki kävin kyselee pitbullista mut tuolta heitettii paljo mun budjetille sopivammat hinnat nii me gusta

      Poista