sunnuntai 16. helmikuuta 2014

long time no see!

Aattelinpa tässä pitkästä aikaa jakaa vähä kuulumisia (instamatskun välityksellä tosin) kun on taas jääny aika vähäiseksi tää päivittely.....odottelen tässä edelleen luovuuden ja  kuvausmotivaation ylösnousemusta mutta siihen asti näillä mennään! Enivei, tässä viimeaikoina oon mm:
Viettänyt ystävänpäivää mun rakkaan Minnan kanssa! Ja joo, kattokaa nyt noita kahveja...........


Ostellu kaikkee kivaa, mm punaisen pipon jota oon ollu hankkimassa jo pienen ikuisuuden! (Okei valitettavasti tässä on vaan pieni osa siitä kaikesta krääsästä mitä oon hamstrannu vaikka pitäis säästää, höh.)

Hakenu vähä sekä täytettä että fiksausta vanhaan kuvaan, ja valtavat kiitokset menee jälleen kellekkäs muullekaan kuin Oulun Red&White Inkin Sampalle! Mahdollisen stalkkailun voi hoitaa esim tuolta !

Ja tulipas tuossa hankittua vielä lentoliput Thaimaahan kesäksi, en vaan millään jaksais oottaaa terveisin maailman matkakuumeisin ja loman tarpeessa olevin Amanda. Niin ja oon kans hengaillu mun lempparikissakamujen kanssa aina välillä vieraillessani Reetalla!

....ja samaisilla huudeilla juhlistettiin perjantaina tupareita sekä Allun kakskymppisiä, oli aika huippuu ♥

Oon kans innostunu piirtämään pitkästä aikaa ja siitä oon kyllä ylpee. Pitäis vaan saada pidettyä se kynä kädessä aina vähä pidempään.

Monia ihania ihmisiä on kans tullu nähtyä, onneksi kans sellasia joiden kanssa ei ihan joka päivä tuu vietettyä aikaa. Ja sainpa tuossa kans rakkaasta Tapiosta pätevän kolleegan, ihan mahtavuutta!

 


Ja onhan tuossa tultu naamailtukai ihan kivasti, huomatkaa mun monipuoliset poseeraukset hehe.....niin ja tosiaan, leikkasin hiukset! Pieni muodonmuutos hahaa.

Koitan tästä lähtien taas pysyä vähän aktiivisempana, ehkä se kameraki viihtyis paremmin kädessä ku alkais se kevät tulla ja sillee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti