tiistai 1. helmikuuta 2011

and all that i can see is just another lemon tree

jees eli tadaaa mun paketti saapui vihdoin kiinalandiasta ! sain siis viime viikolla lapun että se on tullu tulliin ja käytiin eilen hakemassa se ja sattuneesta syystä mun netti vietiin taas eiliseksi eli päivitän vasta nyt :---) enivei eihän toi tullu ku 2 viikkoa myöhässä mutta tuli silti ja jee. ja vaikka hirveesti stressasin ettei siinä ois kaikkea nii olipa kummiski.


hehe jee

ja se siis sisälsi:

uuden lompakon jossa on tollasia muka niittejä jee se on ihana vaikka siinä onki tollanen keharoiva kohta tossa keskellä mutta who cares


tollanen laukku josta otin uuberlaatukuvia jees, vähä kyllä petyin ku toi oli paljo ohuempaa ja muutenki laaduttomampaa materiaalia ku odotin mutta tykkään silti koska se on tollai kiva yksinkertanen


pari iha simppeliä hupparia ja huomasin vasta nyt että mulla on iha sama asento molemmissa kuvissa mutta so what ::) en tykkää tosta taskusta mikä on tossa valkosessa ja aattelin hommata sen pois siitä mutta muuten hyviä on. pahoittelen taas tommosia laaduttomia peilisalamakuvia mutta ainaki näkee miltä ne näyttää !

ja sit vielä uus tollai ympyrähuivi tai mikä onkaan ja se on ihanan iso ja lämmin ♥

jee oon iha materialismionnellisuuksissa taas :---) trololoo

ja muutenki ollu iha peruselämää tässä jopa nää pari päivää lukuunottamatta sitä että oon nyt taas astetta rappiompi, sain ihan aiheettoman merkinnän syystä x josta osin johtuen muutetaan vissiin tässä kuukauden sisällä äitin kanssa takasi lintulaan ! jännittää ku mietin kokoajan kaikkee mitä siihen liittyy, tajusin vasta tänään että pääsen sisustaan mun vanhan huoneen uusiksi = ♥ mut mun musta seinä jää tänne sitte :( en tykkää, voisin maalata sinnekki tollasen. mut en enää pääse kulkeen reetan kanssa samalla bussilla nyyh. ja se mun yksin muuttaminen tosiaan kusi sitte ihan kunnolla johtuen siitä mysteerijutusta, en nyt ala tänne sitä selittämään. 

ja aaaa koeviikko kusee silmään koska sain vasta tänään bisketissä luettua ja huomenna ois eka koe apua. preppauski kesti runsaat puoli tuntia normaalista puolestatoista. oon kusessa nyt sitte siis kaiken kanssa eli voisin painua lukemaan, adios !


1 kommentti:

  1. lemon treeeee! yesterday you told me 'bout the blue blue skyyyyy <3

    VastaaPoista