torstai 17. helmikuuta 2011

they might say hi and i might say hey

jeees en ookkaa muutamaan päivään päivitelly ku on ollu tätä kaikkee muuttohässäkkää sunmuuta jeejee. eli siis muutettii viime sunnuntaina sitte lopullisesti tähän kämppään ja saatii nettiki toimimaan vasta toissapäivänä. oon iha rakastunu nyt siihen että voin nukkua pidempään ja bussimatka kestää 5min :---) sit ku nää oulun arktiset ilmastot vähä lämpenis nii voisin käveläkki. mut sit pari kuvaa mun huoneesta & reetasta ja annista sillon viikko sitte ku laiteltii vähä kaikkee





tutkittii vähä jotai mun vanhoja aurinkolaseja sunmuuta ja en tosiaan tiiä mistä noi kaikki on ees ilmestyny + noi harry potter lasit sain joskus pentuna jonku lelun mukana :---) parempi olla dissaamatta
ps. laitan sitte lisää kuvia ku toi huone valmistuu !

ja tänään oli tidididii penkkarit ! ja pääsin eka kertaa seuraamaan tota touhua lukion puolella ku siis aina ennen oon vaa katellu keharina yläasteelaisena ku abit tulee heitteleen karkkia luokkiin. mut oli törkeen siistiä, meijän koko koulu oli laitettu iha sekasi ja kaikki vaan riehu iha mielissää. ja abigaalaki oli aika laatu kiitos myös opettajien jotka keksi aika mahtavia tarinoita :D ja mentii sitte keskustaan kattomaan ku abit ajeli rekoilla ja sain karkit naamaan tuhat kertaa mut en valita, niitä sato mun laukkuunki vahingossa haha. ärsyttää vaan ku oli kamerasta akku loppu enkä ehtiny tehä sille aamulla kiireessä mitään eli mulla on vaa pari puhelimella otettua kuvaa tältä päivältä :---(

petterin mahtava neekeripuku :-D on se komee

annin kanssa keharoitiin stokkalla vähä

ja ei tarvi kysellä sen enempää, mutta saatiin joku mahtava idea että ostetaan kolme juustoa ja tehään...triplajuusto ! syötiin tuo sitte miran ja tumen kanssa kolmestaan koska ois muuten ollu aika saavutus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti