tiistai 30. elokuuta 2011

mun valtakunta

jee eli saina tossa viime viikolla laitettua huonetta vähäse. lähinnä tota seinää ja sillee ja varmaa nyt ku kipeenä makaan kotona nii huone saa vielä muutamia uudistuksia.

mun sängyn pääty jota koristaa roomasta ostettu kokiskalenteri (huom. väärä päivä) ja kaikki muu sälä 

  hyllyn tollai ns. peilitaso johon eksyy aina kaikkee turhaa krääsää eli jos sieltä bongailee jotain vähän jännempää nii ei tarvi kiinnittää huomiota heh :--)

ja siinä sit koko hylly, oon koittanu monesti vähä karsia sieltä tavaraa mut oon kai sit vaa joku himohamstraaja :-(

noi roikkuu tosiaan mun seinällä ja tykkään ihan hirveesti noista kaikista, en vaa osaa oikee käyttää koruja muuten :(

ja sitte seiiiinä jeejee, tosiaan en ehtinykkää asua täällä ku puol vuotta ennen ku sain ees tehtyä tolle mitää mut nyt tykkään siitä kyl :-----)

2 kommenttia:

  1. hyllyn tollai ns. peilitaso johon eksyy aina kaikkee turhaa krääsää eli jos sieltä bongailee jotain vähän jännempää nii ei tarvi kiinnittää huomiota heh :--)

    ^- yritin bongata dildoa, hitsi ei löytyny :((

    VastaaPoista
  2. :---( mut jotai muuta jännää siellä saattaa olla

    VastaaPoista