keskiviikko 31. elokuuta 2011

joujou

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oon kipeenä tässä ollu tosiaan öö 3 päivää :( tänää sitte raahauduin väkisin kouluu koska poissaolot painaa päälle ja sillee. kävin sitte myymässä kirjoja efter skolan ja sain 40€ JEE ! ostin jopa paidanki ja loppuilta meni reetalla autellessa pakkaamisessa koska rakkaat ystäväni saivat häädön runsaan 3 viikon jälkeen jotka ne ehti siinä asua. hienoa.

tollane rätti lähti siis one waysta mukaaa ja hintaa oli semmoset 20€ mut annoin sen itelleni anteeksi koska en oo pitkään aikaan ostanu mitään :(



voisin tähän samaan tunkee vähä suunnitelmia mun seuraavista hankinnoista ! nimittäin oon aika kyllästyny tohon mun kameraan, vaikka se on hyvin jo pari vuotta palvellu nii tuli vähä fiilis että voisin hieman päivittää ja ostaa uuuuden :--) ja koska saan vakuutusrahoja parisataa siitä roomassa pöllitystä kamerasta nii voiko parempaa tilaisuutta olla, eieiiii? :-) lisäksi löysin ostajan tolle mun nykyiselle niin halleluja

eli idea ois ostaa Canon EOS 600D, kuvalaadultaa aika megamegaaa ja muutenki aivan bueno ! ja hintaaki löytyis sitte vaivaset 700€, hehs. mietin kyllä että oottelis vielä hetken nii ehtis varmaa laskee ku kuukausi sitte toi oli vielä tosiaan satasen kalliimpi. 


jos teknisiä tietoja kaipailee nii löytyypi tuolta !

lisäksi oon vähä tylsistyny tohon mun perusobjektiiviin ja koska kaikki vähänkää hienommat maksaa ihan sikana nii heti ku ton kameran jälkee liikenis yhtään rahaa nii aattelin ostaa canon EF 50 mm f/1.8 II objektiivin koska lähtis halvimmillaan alle 80€ ja rakas reettani omistaa tollasen ja oon sitä sillon tällön testaillu ja tykkäään :--)



ja tähän loppuun voisin vielä linkkailla vähä mun uusinta rakkauden kohdetta, Mac Milleria :--) lovin' his music


 ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti