torstai 1. syyskuuta 2011

iphone

niiii sain tosiaan tässä pari viikkoa sitte iphonen mallia 4 ! piti siitä tännekki huomioida mutta olin vammainen ja unohdin, pahoitteluni. mutttta pointti oli tällä kertaa se kuinka paljo yllätyin ku tänä aamuna tupakalla lahnatessani eka kertaa testailin sen kameraa sillee "kunnolla". tiesinhän mä että siinä on hyvä kamera kiitos pyryn ja sen kuvailujen mutta kyllä se silti vähäsen kolautti ku oon tosiaan tähän asti keskittyny ikuistaan sillä lähinnä mun kavereiden tilannekeharointia sunmuuta. mut jooo eipä tässä oo ku yks kuva oikeestaan mutta silti, pakko jakaa mun yllätys :O


en nyt menis huuteleen tätä kuvaa muuten hienoksi mutta puhelinlaaduksi tää on mun mielestä aika bueno ! kelpaa tilanteisiin jos vaikka kamera jää matkasta jossaki ja pitäis jostain kuva saada. vaikkei tää mitää järkkärilaatua ookkaa nii jee

hihii olin kans muka taiteellinen ja nappasin pari testikuvaa jollai polaroid sovelluksella jonka latasin :--)



ja nyt nukkumaan jejejjejej hyvää yötä ppl :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti