sunnuntai 1. tammikuuta 2012

vuosi 2011

Jepjep oonki vähän myöhässä tän kanssa mutta koska kaikki muutkin, on mun pakko toteuttaa tää normaalia enemmän tekstiä sisältävä mutta silti monien kuvien raiskaama, mun suunnilleen koko viime vuoden yhteen kokoava postaus, joten enjoy.

Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? Jeppis jepulis monia ihania ! Ja ootte te vanhatki ollu ihan jees. Oikeestaan useimpiin tutustuin jo viime vuoden puolella mutta kunnolla ystäviksi/kavereiksi niitä pysty kutsumaan vasta kun vuosi oli jo vaihtunu. 





 Vilahtihan siellä pari vanhaaki mutta tässä esimerkkejä

Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? On kai sitä tultu tehtyä vaikka mitä, ekana tietty tulee mieleen kaikki paikat missä en oo ennen käyny mutta ne taitaa sisältyä enemmän johonki muuhun kysymykseen. Eiku perkele, söin elämäni ensimmäisen Big Macin! Oioi se oli Roomassa eikä siitä ole kuvaa kylläkään...Ja jos mun saavutukset tosiaan yltää tolle tasolle nii saan kyllä olla ylpee itestäni, eli toivon todella etten vaa muista tehneeni mitään hienoa :D

 Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? Onhan sitä tässä kaikkee ollu mutta en oo kyllä seurustellu kertaakaan. Eikä sitä taida oikee tälle vuodelle enää ehtiäkkään heh.

Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? Tän taidan vetää ihan suoraa kuvilla! Ja etukäteen pahoitellen niiden paljoutta, selatessani salaisia kansioitani tajusin kuinka paljon tänä vuonna on tapahtunut.

 Rooma ♥

 Parga ♥



 Ihmiset ♥
 Muutto ♥
Ja tietty Miska ♥


Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? Vähäksi aikaa joskus keväällä yhden todella turhan ja typerän jutun takia. Nyt kaikki on onneksi ok ja ollu jo pitkään. Ja onhan sitä tietty kaikkia pikkujuttuja ollu mutta niitä tulee aina.

 Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? No jos henkisellä tasolla mietitään nii oon kasvanu omasta mielestäni ihan hulluna, mietin just tässä yks päivä jotain juttuja joita joskus vuos sitte tein ja tuli niin hirveen lapsellinen olo. Musta on tullut varmaan myös vastuuntuntoisempi, avarakatseisempi ja parempi sosiaalisissa tilanteissa yms. Ja onhan ulkonäköki toki muuttunut, antaa kuvien puhua puolestaan. Nää on ihan random järjestyksessä kuvia musta kuluneelta vuodelta jepjep.
















Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? En tänä vuonna thank god :D

Oletko ollut  YKSIN tämän vuoden aikana? Enpä oikeestaan.

Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? Tatuointi sai vielä jäädä odottelemaan toteutumistaan, eikä uusia reikiäkään vuoden jälkeen minusta löydy. Meinasin eka laittaa kielikorun mutta seki menee 2010 syksyn puolelle. Hmm vois melkeen alkaa suunnittelemaan itsensä rei'ittämistä taas jossain vaiheessa, on vähän ikävä tärisemään siihen lävistäjän penkille.

Synnyttikö kukaan läheisesi? Ei nyt kukaan läheinen mutta tuttu pikemminkin, Iinalle ja Tiaralle nimittäin vieläkin onnea !


Kuoliko kukaan läheisesi? Tähänkin päädyn vastaamaan että läheisestä ihmisestä ei ollut kyse, mutta kumminkin henkilö jonka tunsin jotenkuten. 

Mitä haluaisit vuodelta 2012 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2011? Haluisin onnistua ihmissuhteissa, mikä näyttääkin tällä hetkellä hyvältä hehe. Haluisin kans lopettaa tupakoinnin, jota kerran kokeilin viime vuoden aikana huonolla menestyksellä. Se onki nyt mulla vähä niinku uudenvuodenlupauksena parin muunki kanssa, pitäkää peukkuja!

Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2011? Hmm tää on suhteellisen hankala. Ei mulla näin äkkiseltään tuu mieleen muuta ku joku oma syntymäpäivä, josta vielä ikimuistoisemman teki se että oltiin Roomassa sillon. Ja ehkäpä 7.12 oli aika hupsu. 

Vuoden suurin saavutuksesi? No ehkäpä se että oon onnistunu kehittymään valokuvauksessa ja oppinu kantapään kautta kaikkia käytännön juttuja, oon saanu loistavia numeroita kokeista (lame mutta mulle aika iso asia), ja ja en kyllä keksi muuta. En oo saavuttanu mitään sensaatiomaista. 

Kärsitkö vammoista? Jos lasketaan se, että mun hartiat on viimeaikoina ollu enemmän jumissa ku laki sallii....muuten en kyllä varmaan mitään suurempia vammoja oo saanu osakseni. 

Mikä oli paras asia, jonka ostit? Okei toisen näistä äiti osti mutta enivei.
 Ehdottomasti tämä rakas uusi (ei enää niinkään) kamerani ja iPhone, ei ole sekään pettänyt vielä kertaakaan!
 Ja ostos parin päivän takaa, polaroooid !
 Hih nää Roomasta ostetut sälät oli kans jotenki vaan niin ikimuistosia, en nyt sanois että joku pallmallin aski ois hienointa mitä oon vuoden aikana saanu mutta ylipäätään ostin kans kaikkee hyödyllistä, esim. ensimmäisen kamerajalustani, joka pelasti monia hetkiä siellä paikanpäällä.

 Jotenki mulla tuli kans tää I ♥ NY huppari ekojen joukossa mieleen, oon aika feikki ku en oo ees käyny tuolla mutta hehs, tää on vaan maailman rennoin ja mukavin huppari.
Ja sitte vielä ne lentoliput sinne Roomaan maaliskuulle :-) vaikkei niistä kuvaa ookkaan koska ne ei vielä mulla ole, ehdottomasti yksi parhaita ostoksia joita tossa vielä loppuvuodesta ehti tehdä.

 Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? Kaikella rakkaudella ihanat ystäväni, varmaan jokaisen käytös jossain vaiheessa :D

Mistä innostuit eniten? Hmm no jatkan tätä tylsää samaa kaavaa ja vastaan että todellakin valokuvauksesta, oon tänä vuonna vasta alkanu välittäämään enemmän asettelusta, valotuksesta yms. kaikista pikkujutuista ja sillee alkanu löytään sitä mistä mä tykkään. Oon kans ollu jopa ylpee parista mun kuvasta jotka on jossain täällä blogin syövereissä niiden ei niin hienojen kuvien seassa. 

Vuoden 2011 ihmiset? Aika hankala sillee luokitella mutta tässä muutamia.
























 Lalis x100♥
   Mut tietty vuoden 2011 ihminen-titteli menee äitille♥

Oletko onnellisempi vai surullisempi? Tällä hetkellä helvetin onnellinen.

Rikkaampi vai köyhempi? Hmm varmaan siinä samoilla linjoilla mennään. Suhteellisen rikas kummiski atm ku pitää säästää siihen matkaaaaan. Ja tietty monia kokemuksia rikkaampi hähää :-)

Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? Oisin ottanut riskin. Enempää en kerro.

Rakastuitko vuonna 2011? Jaa-a.

Mitä halusit ja sait? Paljon kaikkia materiajuttuja, ehkä ihan liikaakin mitä halusin. Sain myös uusia ystäviä ja ihmissuhteita, jotain jota oon halunnut 10 vuotta, matkustaa, tuntea suuria tunteita. En mä tiedä, aika paljon mä sain sitä mitä halusinki.

Mitä halusit, muttet saanut? Siitä en haluakkaan kertoa.

Mitä teit syntymäpäivänäsi? Olin Roomassa ja sain kuulla kuinka todella lahjakas katutaiteilija soitti mulle saksofonilla syntymäpäivälaulun isän pyynnöstä ! Oli aika höpöä. 


 
Oletko joutunut tappeluun? Pari oon nähny vierestä mutta enpä oo ite joutunu.

Oletko juonut ”perseitä”? Onhan niitäki tullu parit vedettyä ehheh.

Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin? Kyllä olen. Mainitsin siitä jo tuolla alussa siinä kohdassa että oonko ridellyt jonku kanssa tms. Tein viime keväänä niin äärettömän lapsellisen jutun yhden toisen henkilön kanssa että mua kuvottaa ees ajatella että oon pystyny tekemään mitään sellasta. Ja vaikka kaikki on okei nykyään nii mua silti välillä häiritsee se kuinka vittupää oon ollu. Hetkinen, tajusin että täähän kävi viime syksynä. No ihan sama heh heh close enough.















Kokonaisuudessaan tää(viime) vuosi on ollut niin ihana kuin kamalakin, silti enemmän ihana. Haluan kiittää kaikkia ihmisiä jotka ootte tehny siitä niin mahtavan. On asioita jotka seuraa mua vielä tähän vuoteen, joista en osaa päästää irti. Osa niistä on myös tosi positiivisia ja joista oon ihan sairaan ilonen. Mulla on tälle vuodelle kans vaikka mitä huippua tiedossa, onhan tää esim se kriittinen vuosi ku täytän vihdoin 18. Mutta minä kiitän ja kuittaan, jos jaksoit oikeesti lukea tänne asti niin nostan sulle hattua!

Ps. alotin tosiaan tekeen tätä jo viime vuoden puolella, siksi vähä heittää nuo aikajutut joissaki kohissa :D

1 kommentti: