torstai 17. tammikuuta 2013

kuulumisia ja instagram

Kamera on taas jotenki mystisesti jättänyt itsensä pölyttymään pariksi päiväksi joten puhelin on toiminut vaihteeksi kuvausvälineenä senki edestä. Eipä tässä mitään sen jännempää oo ees tapahtunu, sama tylsä elämä jee. Lauantaita ootan kummiski ihan sikana, ehkä sillon saisin taas jotain vähä jännempää materiaalia tännekki ku ollaa suunniteltu tyttöjen kans aika kivaisaa päivää :--)

Yolo, vapiskaa. Jättikaakao on kans jees. Tai ois jos itelläki ois rahaa ostaa sellanen.

Hihii ja ihmiset on taas ihania. Ja Hanna on Nicolas Cage ♥

Sain Minnan pikkusiskoilta ehkä maailman söpöimpiä piirrustuksia! :( Tehtiin kans tortilloja yks päivä pitkästä aikaa naminami.

Nää oikeestaan liittyy edelliseen postaukseen eli maailmanparhausfiiliksiä viikonlopulta ja ku Ouluki näytti nätiltä!

Pakkasten ainoo hyvä puoli, puut on nättejä. Englannin tenttitehtävät ei sit taas inspaa ihan yhtä paljoo.

Ja vaihteeksi tykkään suunnitella vähän liikaakin ja oon tässä muutaman päivän tapellu itteni kanssa että käviskö sitä varaamassa tatuointiaikaa vaiko ei :):)

Jipii.

Hehheh, hesen kuitti oli huumoria parhaimmillaan. Ja ostinpa kivan huivin tänää :-----)

Ja lopuks vielä, Yuki on ihana ♥ Ja oma pärstä tottakai.

4 kommenttia:

  1. mun kuitti :< se on nyt julkkis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepjep niin käy kaikelle mikä pääsee mun blogiin

      Poista
  2. Tai sit et ota tatuointii vaa lahjotat mulle rahaa et mä pääsen ottaa tatuoinnin ....... :) paras suunnitelma jee !

    VastaaPoista