maanantai 28. maaliskuuta 2011

home will always be here on sea, out of sight

aaa tänään oli jotenki mahtava päivä :---) en tiiä, ei ees tapahtunu mitään jännää, aurinko vaa paisto ja näin ihania ihmisiä ja jeesjees ostin sitte kengätki. koulussaki oli ihan kebab ja mulla on nyt vaa nii kevätfiilikset että oli pakko sitte kaivaa kaapista jotain keväistä mm. mun nahkatakin ja pari huivia ♥
 tommoset normi nahkaset tennarit seppälästä 15€, saa nähä kauanko nuo kestää mut tykkään ku noi on tollaset vähä nätimmän muotoset ku perusconverset, vois hankkia ton malliset ihan merkkiäkin

finally ! en oo pitäny tota ikuisuuksiin ja voisinki korkata ton käyttöön tässä joku päivä ku vielä vähä hellittäis nää arktiset ilmastot ps. on mulla muodot muumieeenn


 rakastan tämmösiä huiveja ja oon jo jonku aikaa miettiny että pitäis ettiä nuo, mulla on kolmaski jossain mut se ei oo ihan yhtä kiva haha. sainpa kummiski itteeni niskasta kiinni vihdoin


hyvää kevättä ja pitäkää ittenne miehinä

1 kommentti: