keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

kulta tuli kotiin

oioi i got it ♥ uus canoni jeejee ja se on ihana ! okei en oo ees vielä ehtiny pahemmin kuvailla ku oon lähinnä tutkinu mitä kaikkee tosta löytyy ja rakastuin tohon kalansilmään :-D ei se oo kauheen kummosempi mutta silti haha. ja jotku ehti vissiin jo miettiä että kuinka ees sain sen näin pian mut siis kävinpä myymässä niitä kirjoja ja sain niistä 40€ = mulla oli kasassa 160€ ja äityli tarjoutu maksamaan loput :-) kiitos sille.

mulla ei nyt oo kauheesti muuta ku pari räkästä peilikuvaa mut voin vannoa että kuvailen jo huomenna sata kertaa enemmän nii saatte sitte vähä matskua jeesjees.



 tiiän että tykkäätte ;)

ja tossa on noita tehosteita miljoona enkä oo ehtiny ees testata vielä kaikkiaaa aa oon ku joku pentu jouluna mut en valita :-D


3 kommenttia:

  1. jeeeij mua häirittee ku tää sinu tausta ihme juttu ei toimi, siinä näkkyy vaa tuo photobucketin lagisjuttu. ilmoitin vaan :) ps. söpöjä kuvia♥

    VastaaPoista
  2. KATRI SE JOHTUU MUN PHOTOBUCKETISTA JOKA VAMMAA XDDD

    VastaaPoista
  3. joo kato ku reetta teki ton layoutin mulle ja siinä on joku juttu josta en tajua mitää nii kuulemma pitäs näkyä kohta taas :-D häirittee itteäki mutta näillä mennään ja reetta on silti jumala. ja kiitos :-) ♥

    VastaaPoista