maanantai 28. maaliskuuta 2011

vauvakebab

nyt_on_pakko_vuodattaa_että_pistää ketuttamaan tämmönen ihmisten ongelmallisuus ja hankaluus ja sksjdjhfjsdj ! ja se etten löydä mun puhelimen usb johtoa :):) syökää päänne. nojoo oli mulla asiaaki, nimittäin tosikovasti haluaisin:


tämän !

canon powershot sx210is aaa kultarakas tule tänne :-( oon siis miettiny että digikamera ois nii kätevä ku kuljetan tota mun järkkäriä ehkä vähä liian huolettomasti ja se tosiaan vie aika kivasti tilaa. en haluu paskoa sitä sen takia ettei mulla riitä hermoja kantamaan sitä jossain erillisessä kameralaukussa ja mulla vaan pitää olla kamera mukana about joka paikassa. ja toi ois 14 kertaisine zoomeineen ja kalansilmätehosteineen niin pure love. hintaa ois se 200€ ja koska äkkirikastuin isällä ja mun saldo on tällä hetkellä 130€ nii vietänki tässä seuraavat pari päivää anellen äitiltä että jos se vaikka haluais maksaa loput :---) saa nähä.

ja teehee pakko jakaa pari kuvaa jolle oon nauranu tässä illan aikana ihan liikaa








aahagsgdh kuolen : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti