lauantai 31. joulukuuta 2011

jeeeeeeee polaroid

Mullakin epäonnisella käy näköjään tuuri silloin tällöin, nimittäin päätin tässä eräs kaunis päivä käydä pitkästä aikaa kirppiksellä ja näköjään löytää vihdoin jotain mitä oon ettiny jo ties kuinka kauan! Nimittäin polaroid kameran, oi tätä rakkautta. Oon katellu noita netistä jo ennen jeesusta mutta jotenki mystisesti se on aina jääny vaan katteluksi. Ja nyt tuo jumalten lahja päätti ilmestyä mulle hintaan 5.50€! Ja siinä samalla lähti sitten mukaan myös pari vinyylilevyä seinää koristamaan, nekin halvemmalla kuin oon ennen löytäny, 90 senttiä kappale. Pointtina tässä ois tosiaan harjoittaa armotonta säästämistä siihen matkaan asti mutta en vaan voinut vastustaa.Seuraava operaatio onkin sitten löytää tohon sopivaa filmiä jota ei tosiaan valmisteta enää...




Eikä onneni suinkaan loppunut siihen! Nimittäin päätin itsetuhoisena mennä kiduttautumaan Real Dealin alennusmyynteihin, vaikka vannoin etten osta mitään enää koskaan. No siellähän tietysti oli just se Melodican
huppari jota oon katellu jo syksystä asti....ja tietysti puoleen hintaan. Soitin sitte epätoivosena äitille joka päätti olla ihana ja ostaa sen mulle vielä joululahjaksi :--)♥




 Mun loistava taktiikka ottaa tosta selästä kuva........

Päätin siinä matkalla kans tosiaan leikkiä sankaria tai jotain ja loistin kaikkien edessä mun kyvyillä pysyä pystyssä liukkaalla kelillä.
:---)

Hiphei ja eilen käytiin Reetalla paistamassa amerikkalaisia pannukakkuja ja oli aika eeppisiä, paljo kivempia ku normaalit. Vaikkei niitä mun mielestä pannukakuiksi voikkaan sanoa, lättyjä ne on.


söpöjä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti