tiistai 27. joulukuuta 2011

joululahjoja

Jeee koska mulla on tylsää nii aattelin vielä vähä tarkemmin esitellä mun lahjoja :-) (koskakaikkimuutkin).
Tulin muuten eilen kotiin ja pakko sanoo etten tiiä mitään ihanampaa ku omassa sängyssä nukkuminen. Miskaki vaikuttaa jotenki paljo ilosemmalta ku pääsi kotiin.

 Hihq äiti osti uusia lautasia jotka saan sitte mukanani omaan kotiin ku joku kaunis päivä lennän pesästä.
 ...ja Miska tietty innostu sanomalehdistä joihin ne lautaset oli kääritty :-)




  Vauva ♥

Ja sitten niitä lahjoja! Jeejee.
 Elikkä Lalikselta ja Annilta sain tollaset kivat ja helpommat puiset venytykset. Tykkään paljo enemmän ku niistä metallisista ja ovelia olivat ku just olin valittanu että pitäs tollaset ostaa.
 Ja äiti oli miehensä kanssa ihanina tilanneet mulle Kamera lehden vuodeksi + ostaneet jonku tollasen jänskän lontoon kielisen lehen ja tommosen kuvaajan oppaan. Äidille on tullu vissiin vähä tavaksi ostaa mulle joka joulu joku tollanen kaikki perusasiat läpikäyvä kuvauskirja :D
  Maailman hienoimmassa rasiassa Italialaista suklaata ♥ Ainoa suklaajuttu jonka säilytin kotiin asti, kaikki peruskonvehdit jätin sinne isälle koska ei vaan mahu enään.
  Kookoksen tuoksuista shampoota ja jotain suihkusaippuajuttua haha. Nää on ihan parhaita koska kookos on ehdoton ykkönen tämmösissä !
 Ja parit leffat ja boksit on vakio. Tollasia ällöromanttisia elokuvia ja PUTOUS :D äiti on paras. Sain mä sitte vielä tosiaan sen Greyn anatomian 7 kauden joka tietysti jäi eilen bussiin ku hirveessä kiireessä lähin....sai sitte tänään soitella matkahuoltoon ja huomenna pitäs se sieltä löytötavaroista hakea :D thank god.
  Tää tyynyliina oli aivan ässä, kattokaa tuo nii tajuatte:D
  Pyryki oli tosiaan kiva ja hommas mulle RHCPn Californication levyn.
 Lalikselta ja Annilta vielä tollaset pätevät kasettikuoret iPhonelle ja isältä pari julistetta joita en paljasta ennenku saan ne seinälle :-)

Sain mä sitte tosiaa isältä vielä niitä shampoo/ihonhoitojuttuja joita en jaksa uuestaan kuvailla. Ja rahaaki tuli rapiat n.500€ hehe. Oli tääki toisaalta aika turha postaus mutta olkaas hyvä.

2 kommenttia: