perjantai 13. heinäkuuta 2012

new love

Hehee tsädääm, en muistakkaan millon oisin viimeksi päivittäny kahesti päivässä, enkä varmaan ikinä näin lyhyellä aikavälillä eli heti ton edellisen perään :--) hähää. En kuitenkaa jaksanu lykätäkkään tätä ku unohtuis kummiski, perkele.
Enivei, olin ihan superinnoissani eilen kun sain tekstiviestin että mun viime viikolla tilaama paketti on saapunut postiin ja voin sen käydä sieltä hakemassa. Oon vieläkin ihan mielissään jo pelkästään siitä etten oo pitkään aikaan tilannut mitään mutta vielä sata kertaa enemmän siitä mitä tuo mystinen Vanssin paketti sisälsi.
.......nimittäin (kuten tuolta paketin päädystäkin voi jo lukea) Vanssin ehkä siisteimmät kengät ikinä, Guate Stripe Slip-On Lo Pro tossut joita on tässä vaiheessa jo ilmeisesti aika mahdotonta ylipäätään löytää Suomesta.

Metsästin siis noita ku pierua saharasta (tiiän, ois pitäny ostaa jo sillon ku noi tuli mutta olin laiska ja hidas) ja olin jo kääntymässä Ebayn ja riistävien hintojen puoleen kunnes Brandos yllätti, nimittäin myynnissä oli vielä yhdet kappaleet - ja puoleen hintaan! Luulin jo seriously näkeväni unta koska olin vajaa viikko takaperin tutkinu nimenomaan kaikki suomalaiset nettikaupat (Brandoksen heti ekana) eikä todellakaan mistään löytynyt näitä inkkariunelmia. Tartuinpa siis tuumasta toimeen ja pistin tilauksen tulemaan, samalla huokaisten helpotuksesta kun kyseisen operaation jälkeen huomasin että nyt ne on sitten loppuunmyyty. Hintaa kengille jäi siis naurettavat 29€ enkä vois olla tyytyväisempi. Noi on pikkasen liian isot mutta kunnon pohjallisten kanssa menee kyllä, en nimittäin oo palauttamassakaan tollasta saalista. Heheeee iloinen olen jipiiiii. 

3 kommenttia: