maanantai 24. lokakuuta 2011

ehkä hienoin aamu (ja koira)

onko ees ihana aamu ku täti lähti töihin ja saan lagailla täällä sen koiran kanssa joka on maailman ihanin. hadley (eiks oo mahtava nimi) on oikeesti paras ja mun mielestä vaa jotenki iha sairaan kaunis. kattokaa nyt sitä♥




kurttu :-)

tää on ollu muutenki aivan loistava aamu, heräsin ku mun täti lähti töihin vähä ennen yheksää eikä mua sen jälkee enää jotenki mystisesti väsyttäny. eikä kyllä haittaakkaan koska keittiön pöydällä mua odotti ihan kiva yllätys.....


220€ herranjumala ! toi 20€ menee ton bussikortin lataamiseen ja noin satanen kenkiin ku eilen mainitsin tädille et haluisin nää:

en jaksa oottaa että lähen kaupungille metsästää noita :-) !

hienoa päivää kaikille rakkaille pitäkää kivaa mä jatkan mun kahvin juomista ja roskiksen ettimistä, mulla ei oo mitää hajua missä se on ja häiritsee jos en pääse eroon suodatinpussista ja kurkun kantapalasta nimittäin haluun olla nätisti täällä mutta nyt kiitän ja kuittaan !



3 kommenttia: