perjantai 28. lokakuuta 2011

oioioi sekoan

pakko tehä tällane pikanen päivitys siitä että mulle on tullu iha törkee himo hankkia kissa. mä haluan piste. ja en pelkästään halua vaa tuntuu että tarviin jonku joka ois aina täällä mun kanssa ja sillee pölölölöl en osaa selittää. oon vaa halunnu lemmikkiä niin kauan ku muistan, luin pienenäki kaikki maholliset kirjat siitä mitä kaikkea eri eläinten hoitoon kuuluu. no, karu totuushan on tietysti etten ikinä saanu lemmikkiä oon vähä alkanu olee sitä mieltä että ois jo korkee aika. ja kissa ois vaa jotenki nii hieno juttu. ja sitte ku vielä sain tietää että tästä ei ees kamalan kaukana sijaitsevan Raahen eläinkodin kissat etsii kipeesti kotia tai ne joutuu muuten lopetettavaksi...yäöäöy ei tee höpöä aatella sitä. enivei jos tää muuten yhtään mitenkää sai kylmiä vareitä tai muuta aikaan ja jos joku mun runsasmäärisistä lukijoista ois sattumoisin hankkimassa kissaa ja sattuu vielä jotenki mystisesti asumaan näillä huudeilla nii tästä pääsee sinne Raahen eläinsuojeluyhdistyksen sivuille jostai voi sitte ottaa enemmän selvää asioista. myönnän realistisesti ettei tätä varmaan ees hirveen moni lue mutta ainaki oon tehny jotai pientä hyvää nyt :--) jee. ootan kauhulla tässä muuten että äiti tulee töistä että pääsen tappeleen tästä asiasta koska sehän on toinen päivän karu totuutemme, tosiaan kun kotona asun niin en päätäkkään kaikesta itse hahaaa. tässä sitte vielä muutamia random kuvia joita kalastelin we♥it:sta









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti