keskiviikko 12. lokakuuta 2011

zzzeppeliini

käytii just äitin kanssa vähä shoppailee tollasessa semi isossa kauppakeskuksessa vai mikä ikinä liekää tossa kempeleessä eli n.10km päässä meiltä. tarkotuksena oli löytää mulle joku kiva mekko/paita/hame ku ylihuomenna on meijä koulun bileeeeeet jeejeejejej ! ei sitte mennykkää iha odotuksien mukaan mutta en kyllä valita, sain nimittäin vaikka mitä kivaa ♥ enivei, löyty kans kiva vaate asia sinne pirskeisii mutta se jääki ainoaksi mistä ette saa kuvaa koska kerron niistä sitte eriksee :--)

glitteristä (ylläri) oli tarjous 5€ tollai missä on kolmet korvikset ja noi on just kivan värisiäki

 tadaaaa paketti stabiloita prismasta, n.10€ :D koska olen lukiolainen ja kynät on mun kavereita, noi siis tuli ihan hyötykäyttöön koska vihaan tylsiä ja harmaita muistiinpanoja ja kalenterimerkintöjä

uus suoristusrauta ♥ mun vanha jäi isälle ja mietittii sitte äitin kanssa että pidän sen siellä ja ostetaa tänne uus nii ei tarvi aina raahata mukana sitä ku ei oo tosiaa eka kerta ku se unohtuu sinne :---) eli toi on siis obh nordican jos joku ei tajunnu ja ra-kas-tan tota väriä ! hintaaki oli vaan 20€ ja testailinki jo tota ja toimii kyllä ku unelma


glitteristä löysin vielä tollasen alennushuivin 2.5€ ja toi on kyllä iha sairaan söpö. ja koska huiveja ei voi koskaan olla liikaa hähä



ja sitte mun ehdottomasti uus rakkaus, adidaksen harmaa huppari hopealla logolla ! oon ettiny tollasta jo jonku aikaa ja katellu kaikki maholliset kaupat ja nettisivut, noi vaa maksaa normaalisti 89€ ja se on mun mielestä vähä liikaa hupparista. nyt sitte oli jotenki ihmeellisesti yks jäljellä alennuksessa -50% ja äiti oli superihana ja osti sen mulle :---) oon nii ilonen tosta jeeeeee

eli näkemisiiin jee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti