tiistai 25. lokakuuta 2011

Turkuiuiui part 2

eipä löytyny kenkiä tänäänkää :-( tai no toisetki kivat kylläki mutta ei tietenkää mun kokoa jeeee, pitää sitte alkaa oulusta ettimään. en muutenkaa ehtiny tänää olla kaupungissa ees kauaa, heräsin vähä liian myöhään ja menin melkee suoraa mun tätiä töistä vastaan. käytii nopee seppälässä ja näytin sille yhen ihanan takin minkä löysin eilen ja toi päättiki olla sitte paras ja ostaa senki mulle :-( yhyy. ja nyt se vielä tekee mulle maailman parasta ruokaa tuolla oivoi. eli kohta siis alkaa jonku leffan kattominen ja armoton mässääminen jeejee.





maailman parasta kahvia tänää hain aschanista, kiitos siitä ♥ anteeksi käteni vammainen asento, piti kurottaa hirveen kauas että saa tarkennettua








hahaa mun täti on paras



2 kommenttia:

  1. OI turku !♥ Olin ite just neljä päivää siellä ja tänään kotiuduin, jos olisin aiemmin tienny et säki oot siel ni oltas salee voitu nähä :)

    VastaaPoista
  2. turku on paras paikka ♥ no peerkele ens kerralla sitte jos tulee kohalle :0

    VastaaPoista